biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Söndag

Kategori: Min Blogg

 
Ja, så är det 2 Advent lite närmare Jul. Igår bakade jag lussebullar, pepparkakor och saffransbullar med mandel. Sedan stekte jag köttbullar och revbensspjäll till Jul. Måste förbereda allt innar vi åker idag till Don Benito och ska vara borta i 9 dagar. Jag har hunnit med att pyntat granen och satt upp ljusslingorna. Idag ska jag städa och byta säng-  lakan så att det är fräscht tills vi kommer tillbaka igen Nu sitter jag och dricker Green Tea med citronsmak och äter en saffransbulle,gottigottgott.
 
 

Kommentarer

  • Hanna- Mamma till Alexander och Ellie säger:

    Vad fint och kul att pynta och göra julfint även när man bor i ett varmt land :) Trevlig 2 advent!

    Svar: Visst!! Man tar alltid med sin egna tradition var man än bor. Det enda är att jag har inga fönster utan bara skjutdörrar. Detsamma,kram
    Biggeros

    2013-12-08 | 11:18:53
    Bloggadress: http://imm0rtelle.blogg.se
  • Marie säger:

    Oj vad du har hunnit med mycket, duktigt. Jag tog korstecknet ikväll sista körningen från Fogdaröd ikväll. Dramatiskt väder att köra bil med, men nu är det över, SKÖNT. En vecka till, sedan bär det av ner till värmen, vi med. Underbart. Trevlig 2:a adventskväll önskas Er, med kram.

    Svar: Härligt! Du väl unnad lite värme, kramis
    Biggeros

    2013-12-08 | 19:33:32

Kommentera inlägget här: