biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Natten går tunga.....

Kategori: Min Blogg

Ha en jätte mysig "Santa Lucia". Själv bor jag på Santa Cecilia Hotel i Ciudad Real. Ett hotell som ligger 400 meter från gågatan, nära och bra till alla stora affärskedjor: Zara, Pull&Bear och Berschka. Här är det mycket kallare, så det blir vantarna på och ut för att utforska Ciudad Real city idag och även lite Julshopping. Chiao
 
 
 Natten går tunga fjät runt apelsinträd kring jord som som sol förlät jag behöver en mysig pläd. Då i vår mörka by tänder vi ljusen ty, Sankta Lucia, Sankta Cecilia......

Kommentarer

  • Marie säger:

    Om jag hade ett apelsinträd, så skulle jag också sätta belysning i det. Helt sjukt snyggt. Vad mysigt att ut och gå stan runt i mysiga affärer. Önskar Er en fortsatt bra Luciadag med puss och kram från Mamma.

    Svar: Detsamma😊 Ha en trevlig fredag den 13:e
    Biggeros

    2013-12-13 | 14:33:31
  • Tess säger:

    Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

    Svar: Trevlig Luciakväll😊
    Biggeros

    2013-12-13 | 19:23:31
    Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se
  • Paulina Holmberg säger:

    häftigt :D

    Svar: Tack, Paulina! Har man inte en fin gran får man istället ta ett kort på ett apelsinträd 😃
    Biggeros

    2013-12-14 | 15:50:04
    Bloggadress: http://paulinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: