biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

"Martes" På tisdag, på tisdag....

Kategori: Spaniens Ecija

Då var det Tisdag morgon i Ecija ca en 60 minuters bilfärd från Sevilla. Jag bor på ett lägenhetshotell som heter San Pablo. Bra för nu kan man laga sin mat själv och tvätta. Här ska vi bo i 2 nätter sedan drar vi hemåt Jerez.
 Lägenhetshotellet San Pablo är bra på så vis att du kan laga mat, tvätta och att det finns ett separat sovrum. Intill ligger även en Restaurang "Picasso" som serverar super god mat. Sängarna får 3/5 i betyg och Internet får inget bra betyg av mig, tyvärr. Det är väldigt långsamt.

Kommentarer

  • SOFIA NORBERG - Foto säger:

    SV: Det tycker jag! :)

    Svar: Tack för ditt svar!! Ha en fortsatt bra tisdag, för det ska jag ha =})
    Biggeros

    2013-12-03 | 11:03:52
    Bloggadress: http://sofianorbergfoto.blogg.se
  • Marie säger:

    En fin liten ort, min lilla duktiga fotograf. Skönt kanske att komma hem till Jerez, efter alla nätter på hotell, allt har sin tjusning.


    Svar: Är redo att åka hem i morgon. Borta bra men hemma bäst!! Ha en fortsatt mysig kväll, kram
    Biggeros

    2013-12-03 | 19:16:30

Kommentera inlägget här: