biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Julafton

Kategori: Min Blogg

 
 
 
God Jul från ett varmt Jerez i Spanien. 
Även min lilla dotter som är på besök önskar er detsamma en fridfull Jul
Saknar min stora tös i Spanien till självaste Jul. Önskar henne en riktigt God Jul i Sverige. Även God Jul till hennes pojvän och hans föräldrar, där hon ska fira Julafton.
 
God Jul till min kära mamma som sitter ensam hemma och firar Jul, Älskar dig♥
God Jul till min Pappa och Maj. God Jul till mina svägerskor och familj. God Jul till alla mina syskon. God Jul alla mina goda vänner och nära och kära. GOD JUL!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för hälsningen. Min älskade man Håkan fick en del ledighet i julhelgen från sitt arbete, så vi kunde fira jul tillsammans. Vi kom hem från Teneriffa 2 dagar före julhelgen, där vi hade en underbar och skön, varm semester tillsammans, då vi kunde rå om varandra från allt jobb. Önskar Er alla en god fortsättning på julen i Spanien, älskar Er med många kramar och pussar.

    Svar: God fortsättning på Julen önskar vi från Spanien, kram
    Biggeros

    2013-12-25 | 10:15:07
  • Ewa-Lena säger:

    Tack för hälsningen och God fortsättning på julen till er i Spanien! Hoppas tomten hittade dit också och hade med sig många paket!

    Svar: Tack, så mycket! Hoppas att ni hade en mysig Jul😊 Tack för att ni tog hand om min lilla tös. Vi önskar er alla en fortsatt God Jul💕🎅
    Biggeros

    2013-12-25 | 17:47:01

Kommentera inlägget här: