biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Jag såg tomten.....

Kategori: Min Blogg

 
Jag såg tomten klättra uppför vår balkong. Tänk att han hittade till Spanien. Fick en lins till min mobil, ett digitalt mätglas, kvarn som man kan mala kött, en elektrisk juicepress  mycket annat fint. Vi började dagen med lussebullar och kaffe. Därefter hade vi dopp i grytan till lunch som var väldigt efterlängtat. Sedan efter en full mage gick vi ut en liten promenad och satte oss ute och tog något att dricka. Efter en lång tid sol i Spanien, så kom blåsten och regnet på Julafton och det fortsätter även att blåsa på Juldagen. Kan hoppas att det blir bättre väder de kommande dagarna. 
Jennifer och jag önskar er alla en fortsatt God Jul
  
Julinspiration ifrån Jerez
Otroligt fin Julstjärns uppsättning i Jerez
Tack Ingvar Kamprad för det fina köpcentrum "Area Sur" i Jerez
Nu blommar Amaryllisen helt för fullt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: