biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Grattis på Nobeldagen

Kategori: Min Blogg

Grattis världens bästa (styvmor), Maj på födelsedagen och då på självaste Nobeldagen. Du är helt underbar människa. Jag nämner inte alla bra egenskaper du har, för då kanske jag glömmer någon. Hoppas att du blir rättfärdigt firad på en sådan dag som Nobeldagen. Sist men inte minst vill jag även fira vår bästa kompis Janne som också fyller år idag. "Tänker på dig, Janne" Även han önskar vi en härlig födelsedag med pompa och ståt. Feliz cumpleanos!!
 
Som sagt idag är det Nobeldagen. Må den/de rätte vinna ett Nobelpris 2013. Jag är inte så påläst vem/vilka som är nominerade detta året. Det som har stått skrivet mer om i tidningarna är att Fredrik Reinfeldt och Prinsessorna inte kan medvara vid honnörsbordet på Nobeldagen. Jag brukar inte titta på Nobelutdelningen och inte heller den sk. fina middagen, där de flesta sitter väldigt stelt och väntar på att maten ska serveras. Därimellan konverseras det lite kryptiskt för att visa både klass och stil. Roligare kan man ha det...... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: