biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Frukost

Kategori: Spaniens Villaneva de la Serena

Det är så gott med frukost. Jag satt här ensam ett tag och filosoferade tills det kom en person till och förstörde stämningen. Nej, inte alls då! Nu är jag mätt och belåten och klarar mig fram till lunch. Frukosten här på hotellet är godkänd. Som sagt inte så mycket pålägg att välja mellan, men kakor och frukt finns det gott om. Ja, det duger för mig. Jag är inte typen som är så glad för smörgåsar. Omelett och bacon frukost är helt ok. Även exotiska frukter.
Visar även hotellrummet på Cortijo Santa Cruz. Sängarna får en 3/5 i betyg av mig och internet är godkänt. Så här års är det rätt så lite gäster på hotellet, men till sommaren är det betydligt fler. Då är poolområdet öppet för både
gäster och allmänheten. Poolen är gigantisk och Restaurangen ligger precis intill med dess goda menyer. 
 
Vi fick det bästa rummet med en stor terass och en förträfflig vy. Vi drar iväg imorgon till ett nytt resmål så tills dess ha en jätte bra dag :)
 

Kommentarer

  • JPhotographs säger:

    Härliga bilder!

    Svar: Men tack, tack för komplimangen! Ha en bra dag:)
    Biggeros

    2013-12-11 | 14:14:33
    Bloggadress: http://jphotographs.blogg.se
  • Marie säger:

    God mat ser jag, som passar mig, det är annat än smörmadar på skånska. Fin natur och mycket fint hotellrum, man ser riktigt hur somrigt det är fortfarande Stor kram till dig min tös.

    2013-12-11 | 17:57:20

Kommentera inlägget här: