biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Fönstret

Kategori: Min Mat

 
Igår åt min mamma och jag lunch på la Ventana i Jerez. Där har de jätte god mat och många goda tapas.
 
 
Många gånger beställer man olika rätter och delar lika. Det blir så mycket trevligare då=)
 
 
Jag var mycket nöjd ( muy contenta) och min mamma var även nöjd😁😁😁
 
 
Efter att ha gått till restaurangen och promenerat hem igen så var vi värda lite god mat och dryck. Det är det som är livet tycker jag att få kunna njuta av fint väder och gott sällskap.
Imorgon blir det "beachen" och ni kan tro att det är välbehövligt...
Nu längtar jag verkligen efter friska fläktar och havets skvalpande vågor.
 
Tjilivippen på er🤗🤗🤗

Kommentarer

  • BP säger:

    Gissa om jag saknar de spanska tapas. Skrattade gott åt din text att ni var väl värda lite god mat och dryck. Å då hade ni ju precis ätit - hahaha:-)

    Svar: Men visst är det gott med mat och allra helst olika tapasrätter BP.Ha en trevlig lördag🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-16 | 22:05:43
  • Annelie säger:

    ÅÅååå,, så mysigt det låter och framför allt i mysigt sällskap också.

    Trevlig Helg.. // Kramar Annelie

    Svar: Underbart att leva!!!Älskar att sitta ute och dela på olika tapas tillsammans. Trevlig helg// kram🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-17 | 09:27:39
    Bloggadress: http://nouw.com/gifta657
  • Veiken säger:

    Det är suveränt med tapas. Dessutom socialt!
    Hahaha. Jag har ett exakt likadant linne som din mamma. Hon har god smak! :) Kram

    Svar: Visst är det härligt att umgås och dela på olika tapas sinsemellan. Livet är gott nästan jämt 🤗🤗Visst har min mamma god smak// kram på dig
    Biggeros

    2017-06-17 | 10:37:10
    Bloggadress: http://veiken.se
  • Ami säger:

    Men så gott det såg ut!
    Hoppas ni får en härlig dag på stranden!
    Kram

    Svar: Det var jätte läckert Ami men du vet själv hur dejligt det kan vara med dessa olika tapasrätter🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-17 | 12:31:48
    Bloggadress: http://rendahlispanien.wordpress.com/
  • Emma, Sol som sol? säger:

    Hörrudu! Försöker du få oss att tro att ni bara drack kaffe till maten, eller? :) Skulle tippa på att det stod ett till sangriaglas eller liknande på bordet tillsammans med alla era smarriga tapas.

    Ha det skönt där vid stranden! Hu så varmt det är.

    Svar: Kan du tänka dig att innan kaffet blev det bara förfriskningar såsom Cola zero. Det var för varmt och efter den långa promenaden smakade Coca Cola liksom bättre=)Annars är Tinto verano en god dricka till tapas!!
    Här är det hot hot hot😓😓😓
    Biggeros

    2017-06-17 | 15:13:58
    Bloggadress: http://solsomsol.blogspot.com
  • Anette säger:

    Vad mysigt ni har det.
    Sättet att äta tapas påminner om hur man delar mat i Thailand. Mycket trevligt att få smaka lite av varje.
    Trevlig helg önskar jag er.

    Svar: Visst är det mysigt att dela olika typer av smårätter. Roligt att prova nya rätter. Hoppas att du har det toppen i helgen// kram🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-17 | 17:09:28
    Bloggadress: http://ladyibangkok.blogg.se
  • Mikaela säger:

    Så härliga bilder :)

    Svar: Även maten var god som visar sig på de härliga bilderna🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-17 | 18:20:07
    Bloggadress: http://orsin.blogg.se
  • FREEDOMtravel säger:

    Ääälskar tapas :) Ha det fint!

    Svar: Jag älskar även olika tapas som man kan dela sinsemellan 🤗🤗
    Biggeros

    2017-06-18 | 11:17:39
    Bloggadress: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här: