biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

PW

Kategori: Min Blogg

Idag blev det en PW inomhus på trademillen i 30 minuter.
 
Vädret var inte det bästa, då jag tittade ut från etagevåning på hotellet.
 
 
Så om jag ska kunna hoppa i festklänningen framemot sommaren. Då är det bara liksom att köra på.
 
 
Alla strävar att få fantasifiguren...
$$$$$$$/////""&&&&&&********
Men i min ålder så strävar jag att få "The body in shape"
Jag jobbar även att få upp min kondition. Lite biceps och triceps träning och MYCKET magövningar. Tänk vad magmuskler kan bli slappa med åren. Tillika med att det är jätte jobbigt att träna upp musklerna kring magen efter man har fått barn. 
 
 
Nu är det bara att slå klackarna i bordet och kämpa på... Dag 3
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Oj! Fina skorna har kommit på fötterna. Vad bra dom klär dig. Ja det är jobbigt att träna, det tycker jag iallafall. Men bara det gör resultat. Kram Mamma

    Svar: Det ska ge resultat och där med basta. Kram på dig😚😘😙
    Biggeros

    2016-01-14 | 15:58:24

Kommentera inlägget här: