biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

En kväll i Karlskrona

Kategori: Mina Nära&Kära

 
När jag var hemma sist i Sverige hade vi en heldag med min mamma och respektive, min stora dotter med sambo och jag och Mr U såklart.  Vi var bara hemma så kort tid så vi hann knappt me d sociallivet.
 Vi var på en mysig restaurang utan Mr U för han fick gå hem och kurera sig på hotellrummet.
Jag beställde en laxplanka med rotfrukter. Väldigt smarrigt.
 
 Jag,min dotter och sambo. Vi hade en jätte mysig lördag!!!
Min mamma och man tycktes ha det mysigt.
Rent för kort tid att umgås med min  fina dotter. 
Men vi ses snart igen..
Älskar dig så mycket♡♡♡

Kommentarer

  • MATILDA ROSQVIST säger:

    mums med laxplanka :D

    Svar: Det var väldigt gott. Kram÷)
    Biggeros

    2015-03-23 | 10:17:31
    Bloggadress: http://matildays.se
  • Maria säger:

    vad fina ni är du och din dotter! :)

    Svar: Tack så hjärtans mycket, Maria. Kramiz÷)♡♡♡
    Biggeros

    2015-03-23 | 11:49:51
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Marie säger:

    En underbar dag och kväll med sina nära och kära. Så underbart att få rå om och umgås med varandra, det betyder så mycket. God mat och härligt sällskap. Älskar Er Alla, Puss o Kram Mamma, och Mormor.

    Svar: Efter mycket möda så var det värt en god middag med fint sällskap♡♡♡
    Biggeros

    2015-03-24 | 19:00:28

Kommentera inlägget här: