biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

grönt är skönt

Kategori: La Casa

Vår gröna soffa hänger med efter många års sittande i den. Konstigt nog blir man aldrig trött på den. Jag är en sådan person som har svårt att slita mig från saker och ting. Speciellt det jag tycker mycket om. Så varför slänga det man trivs med fast det är gammalt??? Mycket kan man förnya och byta ut, men inte det man håller kärt och då menar jag allt. Både såsom personer och ting som man känner extra för och håller kärt.
 
Även vårt marmorbord som är nog över 20 år gammalt och lika fint.
 
Det man kan göra är att förnya kuddarna i soffan för att piffa upp det hela. Även en ny pläd.
 
Man kan blanda med olika motiv men ändå så att det passar in med omgivningen.
 
Man kan skifta saker såsom nya ljusstakar på matbordet eller skänken. Nya plantor/blommor.
 
Vill även passa på att gratta Alexander( min bästa väninnas son ) på hans Födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!!!
 
 
Jag vill även gratta Sven på hans dag som inte är med oss utan vilar på ett moln och blickar ner och iakttar allt vad hans nära och kära gör. Grattis!!!

Kommentarer

  • VERONICA - fashion blog säger:

    Åh gud så fint tjejen! :) Grymt fint inrett, inspo! Ha en fin kväll!

    Svar: Tack så jätte mycket. Det värmde, kramiz
    Biggeros

    2015-01-20 | 16:33:41
    Bloggadress: http://www.nouw.com/vveronicas
  • ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

    Vad fint ni har det. :)

    Svar: Tack, snälla du!! Vi börjar få till det i det nya huset. Det är inte riktigt klart ännu. Källaren ska inredas och sedan ska vi bygga ut. Kram÷)
    Biggeros

    2015-01-21 | 09:51:16
    Bloggadress: http://evahle.se
  • Marie säger:

    Vad fint det ser ut överallt, kram Marie

    Svar: Tack!! Det händer hela tiden saker och ting. Kanske inte under hela Juletiden. Idag har jag klippt till den bruna duken under stenen vid den andra sidan och satt sollampor. Ska visa vid ett tillfälle. Kram på dig÷)
    Biggeros

    2015-01-22 | 18:48:18

Kommentera inlägget här: