biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

December

Kategori: Min Blogg

Hur kan det vara möjligt??
Det går så fort till Jul...
 Dessa fina julgranskulor eller dekorationer köpte jag förra året. De kommer passa förträffligt i vår gran. Än är det för tidigt att ta upp granen. Jag kommer att sortera ut och slänga en massa onödigt som man har liggandes i lådor
 
 
Det är ett ganska bra citat tycker jag.
 
Man får sluta att oroa sig för morgondagen för det var kanske igår du skulle ha ha varit mest orolig för. Om du har gjort något du helst vill glömma.
Inte sant????
 
Jag undrar så om min andra ros som jag planterade har tagit sig i den blåa krukan i Jerez. Det återstår att se när jag åker hem nästa vecka. Det regnar ju så sällan  här.
I Spanien behövs det lite regn med jämna mellanrum för all växtlighet. Det får gärna vara fint väder i Julhelgen när barnen kommer. Annars vore det trist. De verkligen längtar efter sol och värme :))))

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Tumme hålles hårt för fint väder=)

    Svar: Tack snälla Jessica för det. Kram😆😆
    Biggeros

    2015-12-01 | 14:10:35
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Hoppas att vädret blir fint

    Svar: Det är fint nu och hoppas att vädret även blir bra till JUL!!!
    Biggeros

    2015-12-01 | 17:11:30
  • Marie säger:

    Vilken vacker färg på rosen. Puss o kram Mamma, rosorna tål mycket värme.

    Svar: Visst är röd fin!! Det är bra att veta!!!kram
    Biggeros

    2015-12-01 | 17:15:10
  • MATILDA säger:

    Mysigt med julpynt! :D

    Svar: Jag gillar julen så mycket just med allt pynt:)) <3
    Biggeros

    2015-12-01 | 18:10:01
    Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här: