biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

#My girls#

Kategori: Mina Nära&Kära

MY girls talking but my girls.....
Vilken kär sammankomst med mina fina flickor med pojkvänner i Uppsala.
Här besökte vi en libanesisk restaurang med väldigt god mat i Uppsala.
Vi hade det sååå mysigt.
Här sitter vi och avnjuter varandras sällskap.
Ingen är lyckligare än jag.
Vilka fina ungdomar!!!!
Saknar dem redan.
Synd att avståndet är några mil ifrån.
Tur det finns ett bra nätverk via mobil.
Trevlig fredag!!!!!

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Ser toppen ut!! Hemma nu va??

    Svar: Ja, jag är hemma:) så skönt!! Nu har det varit en massa jobb med trädgården. Kram
    Biggeros

    2015-08-29 | 10:33:52
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Vilka fina bilder på fina, fina ungdomar, som ser så lyckliga ut med mamma och blivande svärmor. Så roligt att se dem. Kram mamma och mormor.

    Svar: Vi hade det så mysigt. Mina fina ungdomar😆😆
    Biggeros

    2015-08-29 | 19:33:39

Kommentera inlägget här: