biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

A casual day....

Kategori: Sturkö

En vanlig dag i början av veckan i September tillbringade jag tiden genom att plocka lite mer Kantareller i vår trädgård. Där växer så många sorters svamp och därav en massa Kantareller. Vilket är mest intressant för mig. Det är rena guldgruvan. Dessa små guldklimpar är för mig väldigt mycket värt och de ska jag ta med mig tillbaka till Spanien.
 
En del av mycket ska fraktas med. Då blir det lite typiskt svenska produkter som är svårt att finna i Spanien. Även en hel låda med LCHF produkter.
De förvällde jag innan jag frös in de. Mer Kantareller till samlingen ska det bli innan det är dax att åka tillbaka.
Sedan avslutade vi dagen med ett skönt och avslappnat bad i Jacuzzin.
 
Ha en bra dag alla där ute och ta varaer.....

Kommentarer

  • Alice säger:

    Låter som en helbra dag!

    Svar: Ja det var en alla tiders dag Alice =)
    Biggeros

    2014-09-11 | 18:08:02
    Bloggadress: http://alicelindstrom.se
  • Maria säger:

    mysigt att plocka svamp :)

    Svar: Det är jätte mysigt att plocka svamp Maria =)
    Biggeros

    2014-09-12 | 07:33:22
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här: