biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Var har du köpt din"rosiga" tröja?

Kategori: Min Blogg

Onsdag i Cordoba är en mulen, ganska tråkig dag. Var är solen?? Donde esta el sol??
Jag har satt på mig min nyinköpta tröja med rosor på. Det känns lite bättre nu när solen lyser med sin frånvaro.

Sedan har jag köpt en "Rosa Mosqueta" en kroppslotion med nypon-ingredienser. Har en behaglig doft. Köpte den i en affär som heter Natura som sålde bara naturprodukter och bra-ha-grejer. 
 
 
Sedan köpte jag två lack från dp i gammelrosa och brun/vinrött. Ibland behöver man köpa ett nytt nagellack eller läppstift. Ja, att sätta färg på den gråa trista tillvaron. Nu tänker jag på el tiempo (vädret). Lacken passar perfekt till min rosiga tröja. 
Ja, sist men inte minst så blev det en brun skugga som ska lyfta upp färgen i mina blåa ögon. 
 
 

Kommentarer

  • Carolina - Stall Assla säger:

    Lika tråkigt o kallt väder här :(

    Svar:
    Biggeros

    2014-01-15 | 12:03:45
    Bloggadress: http://asslatjejerna.se
  • Marie säger:

    Vilken snygg tröja, samt snygga nagellacker, passar fint till tröjans färger. Du får plocka fram ett fint halssmycke som passar till dess färger, kram.

    Svar: Visst är den!! Även lacken. Har dock inget halsband med mig. Idag är det så murrigt, så då kan det behövas lite färger, kramis
    Biggeros

    2014-01-15 | 14:50:10
  • Carolina - Stall Assla säger:

    sv/ Åh det låter hur bra som helst!

    Svar: Tack, för din kommentar, Carolina!! Ha en jätte bra dag.kram
    Biggeros

    2014-01-16 | 11:37:03
    Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här: