biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Lavandería y limpieza -MANI

Kategori: Min Blogg

Idag har jag tvättat och städat nästan hela dagen. Bytt nya fräscha lakan och plockat in ren tvätt. Skurat golvet på vår andra terass där vi har tvätt och förråd. Ett extra utrymme.
Jag har lite städmani nu innan vi ska flytta ut från lägenheten. Jag förbereder mig inför flyttningen. Usch, säger jag!! Hur kan man hinna med att samla på sig så mycket saker i snart 2 år??. Visst har vi även tagit hit lite saker från Sverige, men långt ifrån allt. Vi ska även städa in oss i det nya boendet.
Mycket städning!!!
 
 
Ute gassar solen, men jag överlever det. En eller två dagar utan sol är inget att gnälla över. Solen består i Spanien. Eso es =)
 Så jag fortsätter med mitt städande och.......
......tvättande, för när det är gjort känns det så bra =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: