biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Barcos

Kategori: Mallorca

 
Ja, denna vy är jag tvingad att se varje dag....
En vecka eller två...
 
 
Hamnen är fullt av lyxiga båtar längs kusten och mitt över vårt hotell har vi balkongen precis utmed.
Jag kan inte klaga.
 
 
 Jag tog mig en lång promenad längs båthamnen men jag gick tyvärr åt fel riktning. Så jag fick vända då jag egentligen skulle gå in till stan.
 
 
 
Vi bor på 4:e våningen
 
 
 
Level plan skymtas ovanför hotellets frukost/restaurang.
Gästerna har förmån att sitta ute att äta om så vädret tillåter. 
 
 
Melia Palma Marina
Var tror ni jag befinner mig då.....
 
 
Hotellets lobby
 
 
Hotellets bar
 
 
 
 
 
 
Mycket riktigt ni ser rätt.
Det enda som skiljer mellan badrum och sovrum är en glasskiva.
Så man kan kika på partnern när hon/ han duschar.
Det gäller inte att vara blygsam.
 
 
Perfekt förstoringsspegel när man ska noppa ögonbrynen. Den är dock inte blygsam av sig. Då menar jag att den är stor.
 
 
Melia produkter
 
Så har ni fortfarande kommit på var jag kan vara på för destination.....
 
 

Kommentarer

  • Znogge säger:

    Ha ha, jag utgår ifrån att du är i Palma! Det såg i alla fall ut att finnas en gardin att dra för badrummet om man så vill...

    Kram

    Svar: Tror du att det är det rätta svaret..Visst kan man dra för en gardin om man så vill Znogge
    Kram
    Biggeros

    2019-02-13 | 17:56:09
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Netti Starby säger:

    Wow vilket underbart ställe ni befinner er på och tur att du kom på att du gick åt fel riktning. Jag har sämsta lokalsinne så jag hade säkert fortsatt att gå åt fel håll. :-D Kramis

    Svar: Jag frågade en dam och sade det var lång väg att gå. Hon erbjöd mig skjuts men jag sade att jag behövde att gå även om det var långt. Jag har även dåligt lokalsinne🤣Jag fick mina steg idag mer därtill🤗
    Kram
    Biggeros

    2019-02-13 | 18:37:17
    Bloggadress: http://starbys.se
  • Flisan säger:

    Åh najs :D

    Svar: Livet är gott!!🤗
    Biggeros

    2019-02-13 | 18:58:39
    Bloggadress: http://tvseriebloggen.nu
  • Flisan säger:

    sv: jamen det måste du verkligen ta och göra, den e superbra :D

    Svar: Jag ska verkligen ge den en chans🤗
    Biggeros

    2019-02-13 | 19:10:18
    Bloggadress: http://tvseriebloggen.nu
  • Ullie säger:

    men wow det är en oroligt fin plats oj oj
    stackars dej som tvingas se allt detta :D <3
    kram finaste gumms

    Svar: Haha, visst är det synd om mig🤔😂🤣😃Jag ska nog trivas här vännen.
    Kram
    Biggeros

    2019-02-13 | 22:56:17
    Bloggadress: http://weberskold.blogg.se
  • BP säger:

    WOW! Vilka lyxhotell ni väljer för era "besök". Det här är nog Mallorca om jag googlat rätt efter Melia Palma Marina. Å japp, jag tycker väldigt synd om dig som får titta på olika paradis varje dag;-)

    Svar: Japp, du googlade rätt! !När jag googlade på Palma angående om väder så fick jag fram alla olika former av Palma. Så ett tag såg vädret ut att bli ganska så illa. Här är det Barcelona väder ca 16 grader och soligt om dagarna. Vi åkte ifrån 20 graders värme men vad gör det när man får möjlighet att komma till Palma🤗Jag ska nog trivas här BP🤗
    Biggeros

    2019-02-13 | 23:23:44
    Bloggadress: http://bp-computerart.blogspot.se
  • Ama de casa säger:

    Så du är på Mallis nu - härligt! :-)

    Ha en fin Alla hjärtans dag!

    Svar: Jag är på Mallis och njuter av Alla hjärtansdag. Hoppas att du har en fin dag Ama🤗
    Biggeros

    2019-02-14 | 11:11:31
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Lena i Wales säger:

    Ser härligt ut och ska man bo på hotell så länge, ska det vara bra. Gillar din utsikt.
    En hjärtligt trevlig dag till dig!

    Svar: Håller helt med. Vi bor alltid längre tid än beräknat på hotell Visst ligger hotellet bra till och jag klagar inte på utsikten när jag dricker min kopp kaffe på balkongen ÷) Trevlig Alla hjärtansdag Lena🤗Kram
    Biggeros

    2019-02-14 | 13:16:33
    Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com
  • Marie säger:

    Vackra fina Mallorca. Oh vad fint hotell och fin utsikt. Grattis på Alla Hjärtans dag fina kära lilla dotter önskar din Mamma ❤️ 💕 ❤️ puss och kram

    Svar: 30 år sedan sist jag var på Mallorca 🤗En riktigt fin Alla hjärtans dag till er båda😍😍
    Biggeros

    2019-02-14 | 15:08:41
  • Anonym säger:

    Wow, det var verkligen himla fint detta! Saknar inte solen mindre av att se det :D Stor kram!

    Svar: Ja, vilken fin vy att få blicka poolen och Marinan från balkongen. På kvällarna är det kallt men på dagarna så fort solen skiner så är det gudaskönt!!!Kram
    Biggeros

    2019-02-14 | 19:22:10
    Bloggadress: http://nouw.com/emmaengstrom
  • Anonym säger:

    Så fint hotell och vilken fantastisk utsikt :)
    Kanske det är modernt med glas in till badrummen nu för tiden för vi har också det där vi bor nu.

    Svar: Troligtvis kan det vara så. När vi bodde i Barcelona på hotell såg man in till badrummet från sovrummet🤗Visst bor vi bra och vilken fin utsikt🤗
    Biggeros

    2019-02-17 | 01:58:30
  • Anette säger:

    Fint hotell och utsikten är ljuvlig.
    Där kan du nog stå ut ett tag. 😊

    Svar: Det tror jag med🤗Soligt mest hela dagen men inget badväder 🤔
    Biggeros

    2019-02-18 | 08:20:47
    Bloggadress: http://Ladyibangkok.blogg.se

Kommentera inlägget här: