biggeros.blogg.se

PĂ„ resande fot i Spanien

đŸ˜ČMirror mirror on the WallsđŸ˜Č

Kategori: Spaniens Zafra

 
Hotellet Àr inte tomt pÄ gÀster men jag hade lite flyt med att fotografera nÀr det var folktomt.
Under Siesta......
 
 
Var Àr bartendern?
 
 
Ännu en lampa som gillas
 
 
Jag gick inte upp för den nÄgot vinklade trappan till andra vÄningen.....och varför inte dÄ.....
 
 
 
Jag tror att nÄgon tycker om speglar......
Vem gillar inte att se sin egna profil spegla av sig via linsens kamera......
 
 
 
 Tom bar
 
 
Tom trÀdgÄrd 
 
 
SĂ„ hĂ€r Ă„rs Ă€r sommar sĂ€songen slut pĂ„ Parador de Zafra varken utehĂ€ng i trĂ€dgĂ„rden, puben eller poolhĂ€ng. Även om det Ă€r 35 grader i skuggan sĂ„ har mĂ„nga spanska hotell bestĂ€mmelser. 
 
 
 
 
 
Tom solstol
 
 
Tom swimmingpool
 
 
LĂ„nade bild
 
Jo, men visst fanns det hotellgÀster pÄ hotellet......
 
 
LĂ„nade bild
 
Vi Ät inte middag denna vistelse pÄ Parador de Zafra. Jag kan dock rekommendera menyn som Àr varierande och prisvÀrt.
 
 
LĂ„nade bild
 
Om man hyr sviten fÄr man t.o.m en egen terrass dÀr utsikten blickar ut mot Zafra. Hur romantiskt Àr inte det att sitta att Àta frukost pÄ tu man hand.
 
 

Kommentarer

  • Ditte sĂ€ger:

    JÀttevackra bilder! SÄ hÀrlig och lockande miljö! Tror helt klart jag skulle trivas hÀr.
    Kram och tack! Nu har jag vidgat vyerna.

    Svar: Jag tror att du hade trivts i Paradores miljö. Det Ă€r som att gĂ„ tillbaka i tiden. TyvĂ€rr kunde man inte nyttja poolen men jag bodde dĂ€r en natt. Allt handlar inte om att sola och att bada. I Ă„r tar det liksom inte slut med solsken och hetta. Nu ska det bli skönt med lite svalare tider. LĂ„ngt under 30 grader iaf.Trevlig fredag min vĂ€nđŸ€—Kram
    Biggeros

    2017-10-13 | 17:18:28
    Bloggadress: http://dittemitti.se
  • Amanda sĂ€ger:

    SÄ hÀrliga bilder, sÄg coolt ut!

    Svar: Har en passion för detaljer sĂ„som en samling av olika speglarđŸ€—Trevlig fredag den 13đŸ€—
    Biggeros

    2017-10-13 | 20:14:04
    Bloggadress: http://mandasdiary.devote.se
  • BP sĂ€ger:

    Absolut Àlskar dessa speglar! De Àr ju konstverk! Inte alls dumt med utsikten frÄn terrassen. LÀckert!

    Svar: Jag gillar Ă€ven dessa fina speglar!! Hade inte alls varit dumt att pryda en hel vĂ€gg.En hissnande vy frĂ„n terassenđŸ€—Trevlig fredagđŸ€—
    Biggeros

    2017-10-13 | 20:22:09
  • Jessica Högberg sĂ€ger:

    MÄnga fina speglar Àr det, trisst med tom pol nÀr det Àr 35 grader dock...

    Svar: Älskar dessa eleganta speglarna.Det kan ju vara 35 grader varmt Oktober mĂ„nad ut. De har sina bestĂ€mmelser tyvĂ€rr=(
    Biggeros

    2017-10-14 | 19:27:05
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Sofia Werlin - mammaliv & hĂ€lsoliv sĂ€ger:

    HĂ€rligt hotell :)

    Svar: Ett jÀtte fint hotel men det blev bara en natt/kram
    Biggeros

    2017-10-15 | 07:48:08
    Bloggadress: http://sofiawerlin.se/
  • moa sĂ€ger:

    super mysigt hotell med alla dessa vackra speglar. tack för att du delar med dig sÄ mycket av spanien vÀnnen. <3

    Svar: HĂ€rligt att du gillar mitt inlĂ€gg. Jag visar gĂ€rna en del av Spanien. Speglarna Ă€r ursnyggađŸ€—Kramiz
    Biggeros

    2017-10-15 | 18:12:48
    Bloggadress: http://moamedalicia.com
  • starsinlife.blogg.se sĂ€ger:

    Ja sÄ hÀrliga somriga bilder!

    Svar: Ja, Ă€ven om det Ă€r oktober mĂ„nad sĂ„ Ă€r det 32 grader. SĂ„ visst Ă€r det sommar fortfarandeđŸ€—đŸ€—
    Biggeros

    2017-10-15 | 21:01:45
    Bloggadress: http://starsinlife.blogg.se/
  • ullie sĂ€ger:

    sÄ hÀrliga bilder
    men ja synd det inte anvÀns nu dÄ
    sommar Ànnu precis va ja skulle sÀga hörde det va runt 30 gr vid dej typ
    ha en fin mÄndag raring kramar o ja speglarna va undebara oxÄ

    Svar: Ja, mĂ„nga hotell i Spanien har dessa knasiga bestĂ€mmelser att stĂ€nga poolen i September. Även om Oktober mĂ„nad kan vara jĂ€tte var.Speglar Ă€r det nĂ„got visst med och det har jag alltid tycktđŸ€—Kram
    Biggeros

    2017-10-16 | 00:01:19
    Bloggadress: http://weberskold.se/
  • Eva`s blogg sĂ€ger:

    Oj Àr det inte konstigt att det Àr tomt om det Ànnu Àr varmt? men gud sÄ vackert, dÀr hade jag mkt vÀl kunnat bo ett tag :) kram o fin dag

    Svar: Förutom att svimmÏngpoolen Àr tömd sÄ Àr aldrig hotellet tomt. Hit kommer busslass och gÄr guidad tur och Àter lunch. Hotellet Àr unikt=)Kram
    Biggeros

    2017-10-16 | 10:11:58
    Bloggadress: http://evasblogg.blogg.se/
  • Znogge sĂ€ger:

    Vilka hÀrliga bilder frÄn ert hotell. DÀr skulle jag garanterat trivts mycket bra :D

    Kram och god mÄndag!

    Svar: Det tror jag sÀkert att du hade trivts pÄ Paradores hotell. Det Àr bl.a gamla slott, borgar och kloster som de har renoverat men bevarat den gamla stilen. Trevlig dag/ kram
    Biggeros

    2017-10-16 | 11:24:09
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com/
  • Anette sĂ€ger:

    Trots att bilderna tyder pĂ„ viss ödslighet ser det vĂ€ldigt trevligt ut. En hĂ€rlig atmosfĂ€r 😀

    Svar: ÄndĂ„ var hotellet fullsatt men jag lyckades fĂ„nga mĂ„nga folktomma stunder konstigt nog. Sedan har jag tagit för vana att försöka att undvika att ta kort vid stora folkmassor. Annars Ă€r Paradores sevĂ€rda. FrĂ„ga AmađŸ€—đŸ€—
    Biggeros

    2017-10-16 | 12:29:23
    Bloggadress: http://ladyibangkok.blogg.se
  • Jessica Högberg sĂ€ger:

    dumma bestÀmmelser tycker jag;)

    Svar: Det hÄller jag med till 100 %SÄ lÀnge det Àr varmt sÄ hÄll poolen öppen=)
    Biggeros

    2017-10-16 | 15:29:39
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr: