biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

STARK

Kategori: Min Blogg

 Vi kvinnor ska vara så starka både inom och utom.
Vi ska vara så präktiga och stolta.
Stolt är väl inget negativt? 
Jag är så.
Ibland är det svårt att hinna med att vara den där super kvinnan på heltid.
Att vara till för alla 16 timmar om dygnet och ändå känna att man inte räcker till.
När jag tänker tillbaka på den tiden, när man var uppe i sitt esse så ångrar jag ingenting. Jag mådde inte dåligt.
Man var så fokuserad på att allt skulle vara så himla perfekt.
Är det så??
Att vi kvinnor ska vara så himla perfekta för omvärlden...
Nu ska man hinna med allt helt plötsligt...
Är det vi som ställer de där kraven på oss själva.....
 
Att vi ska vara så perfekta mödrar, vänninor, fruar, träningsfreak, älskarinnor och arbetskompisar.....
 
Ingen kvinna är perfekt inte ens mannen...
 
Det klart att en kvinna reder sig själv!!
Jag skulle heller inte vara utan min man
 
 
Glöm inte bort att du är viktig och börja att tänka på dig själv.
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Det är helt riktigt det du skriver, jag håller med till 100 procent. Kram Marie

    Svar: Det är så jag känner. Det finns säkert de som känner annorlunda, kram
    Biggeros

    2016-01-28 | 12:24:21
  • N säger:

    Nu har jag tävling på bloggen i samarbete med caseapp, om du vill vinna ett egendesignat skal är det bara att kika in! :)

    Svar: Tack för tipset!!
    Biggeros

    2016-01-28 | 15:59:23
    Bloggadress: http://nouw.com/nathaliemaria
  • houseforus säger:

    Så sant, ibland undrar man vad vi kvinnor håller på med.
    Kram på dig

    Svar: Vi måste bara erkänna att vi är bra som vi är:)
    Biggeros

    2016-01-28 | 17:50:42
    Bloggadress: http://www.houseforus.blogg.se
  • Ama de casa säger:

    Jag känner mig stark ibland, men det där med att ensam är stark kan jag inte riktigt hålla med om... :-)

    Svar: Jag skulle inte vara utan min man. Det känns som vi alltid har varit ett par, kram
    Biggeros

    2016-01-28 | 17:52:15
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Jessica Högberg säger:

    Stark ja, perfekt nej tack;)

    Svar: Jag har alltid försökt att vara så stark och präktig men man är bara en människa:)
    Biggeros

    2016-01-29 | 12:14:22
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: