biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Nu är jag laddad

Kategori: Spaniens Badajoz

Nu är jag på gång och har laddat batterierna tillräckligt  länge.
 
 
På 3:e våningen kan man se floden som rinner längs Badajoz och alla de olika broarna. 
 
 
Får jag säga det själv så kan man inte få bättre vy medan man går igenom sitt träningspass. 
Idag började jag uppvärmningen med en PW och avslutade med lite löpning längs floden. 
Så otroligt mysigt väder.
 
Därefter körde jag lite ben fys
 
och magträning.
 
 
Situps och plankan ×2
 
 
Någon gång ska vi använda oss av  torr/turkisk bastubad. Det är så avkopplande.
 
 
 
Det blir nog till helgen.
Det finns även ett Spa här.

Kommentarer

  • Amanda Andersson säger:

    Men vilken härlig utsikt!

    Svar: Underbar vy, kram på dig😆
    Biggeros

    2016-01-13 | 13:26:28
    Bloggadress: http://justlovemyway.blogg.se/
  • Siri |Diabitfit| säger:

    Vilken fin utsikt du har när du tränar :D

    Svar: Visst är det härligt att samtidigt se en fin vy och träna samtidigt💪😆
    Biggeros

    2016-01-13 | 14:37:18
    Bloggadress: http://sirinilsson.se/
  • Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta säger:

    svar: ja jag är stolt över mig själv

    Svar: Härligt, vännen!! Kram💖
    Biggeros

    2016-01-13 | 14:45:09
    Bloggadress: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes
  • Marie säger:

    Vad duktig du är. Jag försökte gå i snön länge vilket jag tyckte var jättejobbigt men det var motion. Kram Marie

    Svar: Det är en jätte bra motion 😆😅
    Biggeros

    2016-01-14 | 16:04:15

Kommentera inlägget här: