biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

dimman har kommit till Badajoz

Kategori: Min Blogg

 Dimman har även kommit hit. Man brukar alltid säga att det nästan alltid ligger en tät dimma över Thames  (London). Ett tag var det svårt att se broarnas begynnelse. Jag kom och tänka på att filmen "Dimman" var bland mina första rysare som jag såg på biografen. Oftast gick man även på date till biografen i Malmö. Jag tyckte det var väldigt pinsamt då när mörket föll, ridån gled isär och plötsligt  en arm lades runt ens axel.
Väldigt jobbigt när man bara var 15 år gammal.
Idag var det motigt att träna, men vissa dagar har man inte den rätta  motivationen.
 
Det är bara att bita ihop om jag vill ha en vältränad kropp till sommaren. Det vill jag gärna ha...
 
Marvão 
 
 
Innanför fortest murar fanns även fängelse hålor under marken.
 
 
Det var så att man fick hålla i sig i järnöglor längs väggen.
 
 
Detta är inte att rekommendera till någon som har klaustrofobi.
 
Väl nere i lejonhålan...
Och inga onödiga felsteg..
Så kunde jag pusta ut att jag inte hamnade i plurret.
Väl ute från tortyrkammaren och nästa intåg väntar bakom hörnet.
Tills dess ha en bra dag och ses igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: