biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Ta dagen som den kommer

Kategori: Min Blogg

Jag kunde inte säga det bättre.
Såklart ska man acceptera att man ser ut som man gör. Man har blivit skapt på ett visst sätt och tilldelad 
vissa fina egenskaper både från sin mamma och pappa. Det är väl värdefullt om något!!! Om man nu har lite hull här och där som man har svårt att bli av med. Då är väl det ett tecken av välmående och frisktecken. Vem annars ska bry sig än någon annan en sig själv???
 
Dont worry be Happy:)))
 
Idag står det inget speciellt på min planering utan jag tar dagen som den kommer........

Kommentarer

  • Ama de casa säger:

    Här har vi också vimsat runt utan nån större plan idag. Men ikväll klockan 8... Då är det viktiga saker på gång! :-)

    Att ha lite hull är bra. Man vet aldrig när det kommer lite sämre tider... ;-)

    Svar: Jag håller så mycket med:)) Vem vet hur tiderna förändras:0 Ha det bra!!
    Biggeros

    2016-02-13 | 18:49:30
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Jessica Högberg säger:

    Det ska jag skriva in snart också!! Underbara Monroe=)

    Svar: Visst var hon urtjusig Marlyn Monroe!!!!
    Biggeros

    2016-02-16 | 13:06:20
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: