biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Scarycat

Kategori: Min Blogg

 
Solen skiner skarpt in genom hotellets fönster på Lebreros 13 :e våning. Idag blir det nog en riktigt fin dag!!!
Nu ska jag först inta en nätt frukost på rummet och sedan ska jag gå ner på gymmet och vara lite nyttig:))
Nu är det drygt en vecka  sedan jag brukade allvar, men nu ska jag ta tag i det igen.
Vem säger att diamanter är kvinnans bästa vän??
Jag har inte alls emot att ha ett diamant collier runt min hals.
Vi har bytt rum från 9 :e våningen till 13. Rummet är betydligt finare än det förra.
Det är verkligen skillnad på rummen.
Jag ska visa skillnader på rum vid ett annat inlägg.
 
 
Vi har skaffat en spion kamera som styrs genom mobilen. Så den följer allt som rörs sig i vårt hus.
Scary!!!!
Tänk om man skulle se något som man inte vill se.....
Först och främst menar jag tjuvar.
Det hade ju inte varit så roligt att se något vitt sken som snabbt svept förbi kameran.....
Wohoho, spooky!!!!!!
Dont be a scarycat
 
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Skönt att ni fått ett bättre rum!! <3

    Svar: Betydligt bättre, Jessica:) När man bor på hotell så länge åt gången ska man bo bra:)
    Biggeros

    2016-02-16 | 13:09:02
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Sussi säger:

    Vi hade också en sån kamera när vi åkte till Thailand. Precis när vi åkte råkade någon av oss komma åt sladden så kameran flyttades. När vi skulle titta första gången så såg man bara blomman som den stod bredvid ;)

    Svar: Det var ju också en variant. Visst är det dock bra att ha en kamera så man kan övervaka från mobilen÷))
    Biggeros

    2016-02-16 | 15:24:47
    Bloggadress: http://nouw.com/enkelthemma
  • N säger:

    Vad läskigt haha :D

    Svar: Speciellt om man ligger på ovanvåningen och ser att någon är på nedervåningen ÷@
    Biggeros

    2016-02-16 | 16:29:40
    Bloggadress: http://nathalies.vione.se/
  • Ama de casa säger:

    Jag kan säga att det finns mycket jag väljer före diamanter - särskilt vänner :-)

    Här blev det också finväder idag, och framåt eftermiddagen lugnade vinden ned sig också. Skönt!

    Svar: För mig är inte ting så viktigt!! Det går att köpa men inte vänskap. Det har varit underbart väder÷))
    Biggeros

    2016-02-16 | 17:32:00
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: