biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

planta 13

Kategori: Spaniens Sevilla

Ingen risk att man kan hoppa ut från sitt fönster när det är galler för. På 13:e våningen
 En ganska mörk toalett men allt går i svart och grönt. Det kan inte bli ljusare. Den är modern.
Rummet är modernt utrustat med en kyl, espresso, stereo, platteve och en strykbräda och strykjärn om man skulle få för sig att stryka....
Mycket spotlights. 
Det tog oss en evighet att komma på hur man släcker all belysning.
 
Så här såg vårt andra orenoverat rum ut. Jag förstår inte vitsen att man har en sorts medaljong på spegelväggen...
Ganska så slitet och omodernt.
 Tyvärr så kunde jag inte få en bättre bild på poolområdet så jag knäckte en bild från hemsidan.
Denna bild  görs sig mycket bättre.
Så kan det kanske tänkas sig att det beror på att det är sommar.
Eller vad tror ni???
Här är en liten trädgårdspassage som leder dig till poolen, La Mafia ....
Och baren (som tillhör hotellet) där man även kan bruka sin voucher (10 euro) varje dag. Det är vad man får när man beställer rum genom företagsrabatt via nätet.
 
Vill man bara ha en kopp kaffe så går det bra, men det är säkert väldigt dyrt kaffe och säkert inte gott för den delen.
Inte vet jag...
Jag tänker inte ta reda på det heller.
Jag tänkte ta ett glas vin eller två där på fredag och fira helg.