biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Hotellmat

Kategori: Min Blogg

När man bor på hotell ganska lång tid åt gången så har man varken lust eller är sugen på att gå ut att äta på restaurang varje dag. Oj, även meningen blev otroligt lång.
Jag har investerat en bra matklokare som värmer upp mat. Den använder jag väldigt ofta.
Det gäller även att komma på vad man ska äta var dag. 
Idag blir det en sötsur korvgryta med bambuskott.
Bra LCHF mat :)))
 
 
Nu för tiden är det mycket tjat om vilken typ av mat man ska äta.
Även vilken träning man ska köra.
Jag är då inte minsann bättre.
I med det att man har kommit upp i en viss ålder så är man tvungen att tänka på sin vikt. Jag har hittat min livsstil och försöker att tänka på att inte äta så mycket kolhydrater.
även träningen är ju en viktig del i mitt liv just nu.
Jag har ett mål att bygga upp lite armuskler samt magmuskler. 
Däriemellan lite PW/ löpning på trademillen.
 
 
Jag vill gärna ha lite figur tills sommaren då jag fyller jämna.
Det vore ju inte fel att kunna se ut som denna snygga "donna"
Dream on!!!
Det är väl inte fel  att ha mål i sitt liv och drömmar....
 
Ha en fortsatt bra  onsdagskväll. Nu ska jag äta mitt krubb, hälla upp ett glas vin och umgås min äkte halva.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Tycker att du är fin som du är kram Marie

    Svar: Tack, det var snällt sagt:) men du vet ju att man aldrig är nöjd. Det är ju inte fel att ha ett mål. Lagom som sagt är bäst, kram
    Biggeros

    2016-02-25 | 12:12:21

Kommentera inlägget här: