biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Finalmente

Kategori: Spaniens Sevilla

Tillbaka till Sevilla för att spendera den sista veckan.
Idag är allt tillbaka till det normala igen. Ingen Feria de Abril och inga dubbla kostnader för hotellrum.
Bara lite rester kvar från gårdagens feria.
Är det någon som saknar eller har glömt sin klänning??
Det gick hett till igår.....
Eller tillhör båda flamenco klänningarna Marta Arrola ???
Min vän Xavier tycker inte om godis men vill gärna ta med lite godsaker och ge till hans söta trillingar.....
.
Idag är det varmt ca 26 grader så jag tror jag går ner till poolen och svallar av  mig.
Adjöss och vi ses igen....
 

Kommentarer

  • Ghugge säger:

    Åh, är det där dom är mina vackra klänningar!!
    Skulle inte ha något emot att äga en sådan klänning men hur jag skulle se ut i den är en annan femma, he, he!
    Simma lugnt vännen..!!

    Svar: Jag tog ut svängarna ordentligt i poolen. Dessa klänningar hade gjort sig snyggt på dig min fina. Kram
    Biggeros

    2016-04-18 | 17:22:14
    Bloggadress: http://Ghugge.blogg.se
  • Emma, Sol som sol? säger:

    Ohhhh... vilka fina trajes!

    Hmmm... En blandning kanske, gillar den röda färgen och volangen men jag gillar inte när det är avskuret. Undrar om jag kommer få till någon!

    Svar: Ska jag satsa på en flamenco klänning så ska det vara en hel klänning (Vestido de mujer). Rött och svart är alltid snyggt ihop och mycket volanger. Spännande att se om du syr en klänning till dig. Vi har ju en egen feria i Jerez (Feria de caballo) som jag tycker bättre om än Feria de Abril i Sevilla. Så någon gång kanske det blir en fin flamenco klänning. Olé Emma!!Då kan vi dansa ihop och kasta getter. Kram på dig
    Biggeros

    2016-04-18 | 18:26:33
    Bloggadress: http://solsomsol.blogspot.com
  • Lydia säger:

    skönt med värme!

    Svar: Visst är det skönt med värme. Me gusta mucho÷))) kram
    Biggeros

    2016-04-18 | 19:04:32
    Bloggadress: http://nouw.com/lydiaelstig
  • BP säger:

    Kunde inte låta bli att googla Marta Arolla. Lärde mig att hon är fashion designer för famencp klänningar och att det var stor modevisning troligen på ditt hotell.

    Vilka klänningar - vackert. De går verkligen inte att jämföra dom med klänningarna som säljs på de lokala marknaderna...

    Svar: Då missade jag visningen÷(Tack för din info. Det fanns även fotografier på modellerna. Det går inte att jämföra med de klänningar som säljs på marknader. Ha en god kväll vännen. Kram
    Biggeros

    2016-04-18 | 20:56:30
    Bloggadress: http://bp-computerart.blogspot.se
  • Ami säger:

    Åh, så skönt med så varmt väder....Och klänningarna var ju riktigt snygga :)
    Kram

    Svar: Visst är klänningarna eleganta!!Imorgon blir vädret dåligt igen enligt el tiempo. Vi får väl se.
    Kram på dig.
    Biggeros

    2016-04-18 | 21:03:00
    Bloggadress: http://rendahlispanien.wordpress.com
  • Comsi Comsa säger:


    Det låter inte alls något skönt med ett dopp (ljuger jag lite avis) :D)

    Kram ♥

    Svar: Det var inte alls skönt....yes IT was. Speciellt när det blir så hett. Jag är en baddyrkare. Jag har svårt att ligga still. Jag älskar att bada i havet. Ha det bra och kram på dig.
    Biggeros

    2016-04-18 | 22:15:57
    Bloggadress: http://egopyret.blogspot.com/
  • Ditte säger:

    Kanske fler har glömt eller tappat sina klänningar och då finns ju chansen att hitta sig en.
    Denna designer gör tjusiga klännningar och kansk ekan man beställa en...
    Men å andra sidan vet jag inte när den skulle användas.
    Kanske ramas in...
    Tycker det låter bra med lite svalkande poolbad. Men du tar väl av klänningen.
    Kram!

    Svar: Jag får inte glömma att ta av mig dressen innan jag hoppar i plurret. Be Emma i Malaga att sy en klänning till dig. Eller så kanske man ramlar på en bra sömmerska bara sådär. Frågan är hur mycket kommer man använda flamenco klänningen. That is the question..... Godnatt och dröm sött, Ditte
    Biggeros

    2016-04-18 | 22:43:51
    Bloggadress: http://akker.blogg.se
  • TantGlad säger:

    Wooow villa fina klänningar. En sån skulle man ha.
    Det där med pool lät skönt . Tänk å ligga i en sån.
    Nä nu får du Ha det så gott.

    Kramkram.

    Svar: Tack, snälla du det ska jag ha:))) De är enormt kvinnliga dessa klänningar. Ha en bra dag, kram
    Biggeros

    2016-04-19 | 05:05:41
    Bloggadress: http://tantglad.bloggo.nu
  • Znogge säger:

    Härliga klänningar och nog skulle men känna sig fin i en sådan! Vacker design minst sagt.

    Hoppas det blev ett behagligt dopp i poolen!

    Kram

    Svar: Jätte skönt att svalka av sig i poolen:))) Det tror jag med. Man får riktigt kurvig och kvinnlig figur i en flamenco klänning. Ha en riktigt bra dag. Kram
    Biggeros

    2016-04-19 | 06:48:58
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com/
  • Eva`s blogg säger:

    Men vilka skönheter :) va trevligt du haft det :) och tittade på inlägget under o möter en underbar inblick i ditt/ert vackra hem :) sååå fint wow hoppas du har det bra o får en toppen dag kramen

    Svar: Tack för du är så ärlig som du är!!Visst är klänningarna snygga:)) Det hade varit något för dig, Eva <3
    Trevlig tisdag till dig, tjejen!!!
    Biggeros

    2016-04-19 | 09:50:14
    Bloggadress: http://evasblogg.blogg.se/
  • wiolettan säger:

    Den röda klänningen skulle passa mig perfekt, inbillar jag mig, den är i alla fall snygg så jag skulle inte ha något emot att klä mig i den. Men, det är ju bara drömmar. Undrar vad priset ligger på?

    Skönt det skulle vara att inte tycka om godis.

    26 grader varmt, för varmt för mig men jag hoppas att du fortsätter och trivs och har det bra.
    Kram!

    Svar: Den hade varit perfekt till dig min fina vän!!Godis som är så gott:)) kanske i lagom dosering.
    Idag är det regnigt och jag är inte alls så inspirerad till att gå ut.
    Så är det. Jag ska ändå göra denna dag till en så speciell dag jag bara kan. Ha du med en bra dag. Kram
    Biggeros

    2016-04-19 | 10:20:06
    Bloggadress: http://wiolettan.bloggplatsen.se
  • Jessica Högberg säger:

    Läckra klänningar! Svalka sig i poolen låter inte helt obehagligt.

    Svar: Kanon läckra klänningar, Jessica. Något för dig? Idag blir det inget bad av. It is raining....Kram på dig
    Biggeros

    2016-04-19 | 12:10:09
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Så fina klänningar, det är en fröjd att titta på dem kram Marie.

    Svar: De är ursnygga!! Min bloggvän googlade på Marta som är en känd modedesigner och hade en visning på Melia Sevilla. Kram
    Biggeros

    2016-04-20 | 11:03:58

Kommentera inlägget här: