biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Camino, caminé y he caminado

Kategori: Spaniens Granada

 Igår gick jag förbi denna helikopter som ligger vid rondellen nästan precis vid Andalucia center.
 
 
 
Därefter gick jag en bra bit längs gator och torg
Förbi "EL PALACIO DE CONGRESOS DE GRANADA"
 
Här sker utställningar och även visas det teater.
 
Fortsatte att gå......... 
och kom slutligen fram till City.
 
Efter ett par stopp och vilande passade jag på att ta en kopp kaffe och även lite lunch.
 Åt en omelett med bacon och Jamon.
 
Varför behöver man stressa om man inte har så mycket planerat på tidsschemat. Jag hann även gå igenom en hel del affärer och en helt underbar Te/kryddaffär. Jag handlade inget direkt igår men det kommer bli mycket smått och gott. I denna krydd och Te affär kan man finna allt från förkylningskurer/kur för njurarna, kur för tarmen, insomningsTe, ett Te för att sänka kolesterolvärdet etc. 
 
 
 
Jag var inne på Zara och kollade in höstkollektionen. Det är rätt så mycket som jag skulle kunna tänka mig.  De har fått in mycket mocka och skinn som aldrig blir riktigt omodernt. Skulle vilja ha en svart moccabrun kjol och lång Jack kavaj. Jätte snyggt!!!!
 

Kommentarer

  • Natalie Salazar säger:

    ja precis och allt har verkligen gått så bra :) hon har varit jätte duktig, och ligger och vilar hela tiden hon fick precis lite bedövnings salva som ja fick ge via munnen så hon inte har så ont, lilla tjejen men skönt att allt gick bra.

    Svar: Skönt att din kisse mår bra. Kramiz
    Biggeros

    2015-09-16 | 15:34:31
    Bloggadress: http://natalies.se/
  • Marie säger:

    Tro jag det att det var mycket som lockade, det är det ibland, Fina bilder du tagit verkar fint i Granada. Kram Marie.

    Svar: Det är fint i Granada!!! Fint väder med. Man kan ju inte alltid handla!!
    Biggeros

    2015-09-16 | 18:52:24
  • houseforus säger:

    Så mysigt det ser ut.

    Kram

    Svar: Det är supermysigt,kramis
    Biggeros

    2015-09-17 | 12:31:01
    Bloggadress: http://www.houseforus.blogg.se

Kommentera inlägget här: