biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Varför....

Kategori: Min Blogg

Är det så svårt att uttrycka sig??
Jag har så svårt att uttrycka mig i känslor... Jag har inga problem att skriva av mig känslomässigt i ord och verkligen mena det.
Visst saknar jag min mamma som har åkt tillbaka till Sverige idag. Det känner man inte förrän man blir ensam. Hon har varit ett enormt sällskap i både Guadix och i Granada När min man bara har jobbat... Den stackaren!!!!
 
Vi har haft intensiva dagar tillsammans och har uträttat något varje dag. Vädret har inte hindrat oss eller någonting annat.
Vi har gått igenom de flesta sevärdheter tillsammans....
Shoppat tillsammans.....
Och vi ätit goda Tapas tillsammans.
Så visst har vi haft det bra dessa dagar i mycket späckat program. Även olika, nyttiga Teer inhandlades i Granada. Så tack för ett väldigt gott sällskap min kära mor som hänger med och orkar att gå så långt. Många gånger glömmer man bort hur gammal du är och tror att du är liksom mycket yngre.

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Fint skrivet till mamman... hoppas hon läser=)

    Svar: Det gör min mamma alldeles säkert, Jessica:)
    Biggeros

    2015-10-30 | 11:01:04
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Tack själv min älskade kära lilla dotter,tack för en underbar tid tillsammans i Guadix och Granada. Jag har fått sett och upplevt mycket tillsammans med dig. Jag är så tacksam och Glad för allt. Tack av hela mitt hjärta tack för allt, jag älskar dig mycket. Kram Mamma

    Svar: Hoppas att du fick uppleva och se allt du ville. Visst hade vi en mysig tid tillsammans😁😁😁
    Biggeros

    2015-11-07 | 09:05:46

Kommentera inlägget här: