biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Tänder ett ljus....

Kategori: Min Blogg

för alla mina nära som inte finns med mig just denna dag 2015
 
Sven kommer jag alltid att minnas med ett underbart leende och de stora ljusblåa, ärliga, snälla ögonen. Sven var en underbar människa som de flesta kom väldigt bra överens med.  Han älskade att berätta roliga historier, men han hade nog roligast själv och skrattade sig genom varenda poäng.
 
Hoppas att du har det bra där du är.
Älskar dig!!!!
 
Tänder även ett ljus för min käre svärfar som då även inte är med oss idag. Han kommer alltid fylla mitt tomrum. Även om det är både hat och kärleksminnen till min svärfar, så minns jag dig mest som den ärligaste människa förutom jag själv på denna jordglob.
 
Kommer alltid minnas dig som en lite arrogant person, men väldigt omtänksam på ditt sätt att vara. Samtidigt som jag hade en väldigt respekt för dig, så kunde jag även bli väldigt arg på dina dumma val av kommentarer.  Hursomhelst kommer du även fylla mitt tomrum i mitt hjärta!!!!
Ha en trevlig Halloween mina vänner och gå inte över styr, utan hylla de döda.

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Ja, det börjar bli några änglar att tända ljus för<3

    Svar: Jag vill gärna tända ett ljus för dem kära och minnas det bästa. Kram
    Biggeros

    2015-11-01 | 10:02:09
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Caroline - 4barns mamma utomlands säger:

    Ja, hon växer med rasande fart!
    Jag brukar också tända ett ljus, när jag bodde i Sverige hade jag och min bästa vän en tradition att åka till kyrkogården och tända ljus i minneslunden mitt i natten..

    Svar: Tänk att du är 4 barnsmamma i sådan ung ålder. Du är en unik människa!!! Jag vet att du har klarat av mycket själv både ner/uppgångar. Det kan bara bli bättre!!!!! Kram på dig<3
    Biggeros

    2015-11-02 | 11:12:20
    Bloggadress: http://carrosungar.vimedbarn.se
  • Marie säger:

    Jag var också och tände ljus för Sven samt mina föräldrar och andra jag känner. Saknar Sven väldigt mycket. Tyckte om Curt också. Kram Marie.

    Svar: Viktigt att bära dessa kära personer med sig<3
    Biggeros

    2015-11-04 | 16:14:05

Kommentera inlägget här: