biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

N.o.H.a.t.e.Day

Kategori: Min Blogg

Det finns även en dag som vi inte ska hata varandra och det är idag!!! Det kan jag gå med på.....Det finns så mycket elaka ord som utbyts på nätet och till ingen nytta....
Varför ska man hata varandra när det går att älska varandra......man känner sig mycket mer tillfreds inombords när man tycker om någon. Positivitet.
Dessa tjejer älskar jag från jordens markyta upp till universum.
***********************************************************************************
 
Att hata någon eller alla, ogillar man även sig själv.
Är man så bitter på livet och det liv man lever, bränner man så mycket negativ energi runt omkring sig att all omgivning vore nedbränt efter ett tag. Man bränner alla broar till att älska någon. Så mycket hat kan aldrig vara bra varken för  själen eller andra nära som finns i hennes/hans omgivning som står förvånat och tittar på. Hat smittar av sig... 
För allt i Världen  sluta hata och börja älska
 Hata ännu mindre på nätet!!!

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Underbart, ska också uppmärksamma denna dag lite senare=)

    Svar: Det borde alla💙💙💙
    Biggeros

    2015-11-04 | 11:59:50
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Att hata, gör man sig själv illa. Skönast är att älska, precis som jag gör med dig min lilla tös. Kram mamma

    Svar: Det är så onödigt och tungt att gå och bära på så mycket negativitet. Bättre att Älska <3
    Biggeros

    2015-11-04 | 15:56:11

Kommentera inlägget här: