biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

KONST

Kategori: Min Blogg

Det här kallar jag konst på hög NIVÅ
 
  Och även dessa fina ting och museum de cuevas har setts av Juan Carlos
Se på fotografierna⤴⤴⤴
Spegel spegel.......🎭🎭���
Så vackra dryckesbuteljer....
Pumpaläns
Här är allt uppradat. Jag köpte även en fin souvenir.
Här sitter självaste Alberto och drejar sina krukor.
 
Cosas muy Buenitas 😆😆���
 
Tvättställ
Hace cosas...
El monta un toro
Y
El toro es entre las flamencas
 Cueva
Mi marido claro que si años en furtado...
Jag hoppas att jag kommer åldras tillsammans med min "GUBBE"
 
 Här ett gäng till åldringar...
Visst är de fina😆😆😆
 
 Det var allt för Museum de cuevas
 
 
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Gubben och tanten på nästa sista är gudomliga!!

    Svar: Visst är de grymma:):):)
    Biggeros

    2015-11-11 | 00:22:18
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Det var mycket sevärda saker att titta på. Jag uppskattar att jag har varit där med dig. Kram Mamma.

    Svar: Jag förstår att du är nöjd för vi gjorde mycket under dessa dagar tillsammans. Granada är ett måste!!! Kram
    Biggeros

    2015-11-11 | 15:30:31

Kommentera inlägget här: