biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

juldekorationer i Sevilla

Kategori: Spaniens Sevilla

Häromdagen gick jag in förväntansfullt i El corto Ingles egna Julverkstad.
 Detta är andra gången jag är här och kollar. Alltid lika spännande÷)))))
Ni har väl satt upp alla stjärnor och stakar inför jul??? Jag gjorde det innan jag åkte till Sevilla. Det blir hemgång inför helgen.
 
De fanns olika tema i butiken. Denna gran är väldigt mycket vit och har  pastellfärgade dekorationer. Lite 80-tal stuk. Lite utflippat=))
 
 
Denna gran är grön och är fullproppad av olika dekorationer. Ingen som helst gräns för fantasin.
 
 
Denna gran är grön och har sparsamt med dekorationer som går i rött. Inte alls så dum julgran.
 
 
Denna gran är grön och fin och har guldfärgade dekorationer. Min stil av gran.
 
Vi får väl se vilken typ av gran det blir detta året i vårt hus. Grön eller vit?? Den enda som vet det är jag. Vi ses!!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad fina juldekorationer, mycket fina bilder. har satt upp allt i fönstren nu till 1;a advent. Trevlig Helg till Er båda. Kram Mamma.

    Svar: Jag har allt förberett till 1:a advent. Vi ska fira helg i Jerez÷))))))
    Biggeros

    2015-11-27 | 10:18:16

Kommentera inlägget här: