biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Mixed feelings....

Kategori: Sturkö

Tillbaka till Jerez från en känslo resa i Sverige.
 
 
Efter 7 dagars vistelse i Sverige är jag åter tillbaka till mitt bloggande.
Det har varit lite blandade känslor. Både skönt och lite känslomässigt jobbigt att sälja ett hus.
Speciellt med ett hus 18 år på nacken.
 
Där har flickorna vuxit upp till och från mellan våra utlandsvistelser. Detta har varit familjens knutpunkt.
 
Tänk vad man samlar på sig grejer under alla åren. Jag är en sådan person som fäster mig vid minnen och barnsaker. Har väldigt svårt att slänga det som jag håller kärt. Med åldern så tycker jag inte så mycket om förändringar. Och det sker mycket förändringar hela tiden.
 
 Vår nya knutpunkt får numer bli i Jerez där alltid flickorna kommer att ha var sitt rum. Även släktingar såsom vänner kommer alltid få plats.
 
 Finns det hjärterum så finns det stjärterum.
 
 Tyvärr fick vi inte med vårt bubbelbad, där många kalla vintrar har tillbringats i. Det får bli ett utomhus Spa i Spanien.
 
Som sagt det är mixade känslor. Det som gillar naturen och skärgården kommer att älska Sturkö.
 
Lets move on. 
 
Nu är jag färdig med Sturkö och nu är det något nytt som ska levas upp till. Vårt Jerez.
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Saknar mycket Sturkö. Förstår att det är mycket känslor, när man bott så länge som 18 år, samt barnen som växt upp där. Kram Mamma.

    Svar: Ja, visst finns det mycket nostalgiska minnen med Sturkö÷)♡♡♡
    Biggeros

    2015-03-21 | 16:19:41

Kommentera inlägget här: