biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Home...

Kategori: Mina Tips

Äntligen hemma!!!
 
Nu ska jag dela med mig lite fin inspiration från Zara Home 
som jag gärna skulle vilja ha÷)÷)
 
Visst är det fräscht med vitt/blått till bords...
 
 
Vill så gärna ha dessa tallrikar och även salladsbesticken....
 
 
Även dessa matchande glas och skålar. Vad tycker ni???
 
 
Vill gärna ha dessa tygservetter och ringar. Det hade gjort sig så på vårt bord i vardagsrummet. 
We will see.....
 
 Antingen rund bordstablett eller den fyrkantiga... Svårt val.
 
Vill ha några av dessa glasen. Vill ha glas som ser lite gammal modiga ut.
 
 
Så detta var allt från Zara Home vill-ha-artiklar

Kommentarer

  • Marie säger:

    Det kan vi köpa när jag kommer i maj, så kan det bli födelsedags present i förskott. Vill du kolla mail som jag skickade till dig i morse. Vi kommer nästa lördag ej på torsdagen. Kram Marie.

    Svar: Ok!!Visst kan vi det!!kram
    Biggeros

    2015-03-07 | 14:48:45

Kommentera inlägget här: