biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Efter sol kommer såklart regn÷(

Kategori: Norra Sverige

Igår tog jag och en jätte trevlig tjej, Mia en tur med cykel till Söderhamnen. 
 Man skulle kunna tro man är i Spanien på playan.
Igår var det en sådan dag som man kunde sitta vid strandkanten.
 
 
En bit ifrån står några av de stora isbrytare i hamnen namngivna från vikinganamnen: Oden Ymer, Freja etc ..
Det hade varit intressant att gå ombord på en av dessa båtar. Vi får väl se.....
 
I hamnen låg det fina båtar.
Det finns även bensinpump för skoter.
 
Vi hade köpt med oss sallad och åt den på stranden mellan prat och solning.
Vilken lyckad dag!!!
 
Idag bara öser   regnet ner...
 
Jag hoppas verkligen inte solen har tagit semester och befinner sig just nu i Spanien.....
 
 
Och jag förvandlas snart till en svamp.....

Kommentarer

  • Marie säger:

    Du blir ingen svamp, det är du för glad och söt. Härligt det ser ut på stranden mysig dag. Kram Mamma.

    Svar: Jag hoppas att jag inte blir en svamp..... Det finns många fina stränder runt omkring. Nu saknas bara en sol. Kram
    Biggeros

    2015-06-23 | 18:25:16
  • Ama de casa säger:

    Jodu... Det verkar allt som att solen är på semester här i Spanien... Ska försöka säga till den på skarpen att sprida sina gracer lite! ;-)

    Svar: Skicka lite sol till Luleå÷) Åker inte tillbaka förrän i mitten av Augusti÷)
    Biggeros

    2015-06-24 | 20:18:05
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Ama de casa säger:

    sv: Vi hamnade i Fuengirola som första etapp. Mötte upp ett par kompisar här :-)

    Svar: Så trevligt!! Var bor du ??😆
    Biggeros

    2015-06-24 | 20:19:05
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Jessica Högberg säger:

    Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp... Men inte vara en;)

    Svar: Den var god den melodin, Jessica!! Svamp är även gott att äta😆😅
    Biggeros

    2015-06-27 | 09:11:41
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Jessica Högberg säger:

    Ha ha, sant!

    Svar: Hoppas så nu sommar värmen kommer nästa vecka 😆
    Biggeros

    2015-06-28 | 09:24:49
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: