biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

CG i Luleå

Kategori: Norra Sverige

Jag kan verkligen rekommendera en fin restaurang som heter  CG och ligger inte alls långt ifrån Elite stadshotellet i Luleå.
Vilken god mat!!!!
 
Åt renfilé, kall Västerbottenost salsa, rödvinssås och stekta rotfrukter.
Vilken måltid!!! Jag har inte ätit så gott på länge.
 När det var så dax att gå på toaletten så serverades: en skvätt Gucciparfym, lotion, balsam, rakvatten och raklotion. Även fina servetter till samtliga besökare. Väldigt propert.
Sedan träffade vi på denna vackra och härliga soulsångerska som var nästan ett huvud längre än Xavier. Kvällen slutade inte där. När man sedan sitter uppe till morgonkvisten till dagen efter så får man lida pin. Varför lär man sig inte att gå och lägga sig i tid?????
 

Kommentarer

  • Ama de casa säger:

    Såg himla trevligt ut! Det där med att lägga sig i tid har jag faktiskt lärt mig med åren... :-)

    Svar: Nu var min svägerska och svärmor i Luleå på besök. Då blev det livat värre.
    Biggeros

    2015-07-09 | 17:14:55
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Decdia säger:

    Liiite långt hemifrån, men det ser gott ut. :)

    Svar: Det var supergott med renfilé. Kram
    Biggeros

    2015-07-09 | 20:09:14
    Bloggadress: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: