biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

17-07-15

Kategori: Mina Nära&Kära

Idag är det fredag och en ganska hygglig dag. Idag blir det middag ute och hoppas att man kan sitta ute.....
De oranga blommorna ser väldigt exotiska ut.
 
Dessa är mer vanligtvis planterade i de flesta svenska utekrukor. Jätte fina och tåliga.
 
 Och blåklint som är så fina och växer fritt på åkrarna som ogräs. Det påminner mig om svensk sommar när jag var en liten flicka.
 
Tobaksblomma och den blåa varianten av blåklocka.
Rätt så tålig blomma.
En slags vallmo. Jätte fin. Så många fina blommor i stadsparken mitt emot vårt hotell. Så fina olika färger man blir så glad.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Idag fyller min kära mamma år. Idag är hon på Östersjöfestivalen (Karlshamn) och säljer hennes fina smycken. Hoppas att vädret är fint och en jätte bra födelsedag. Många pussar och kramar!!!
Det är ju inte så att man kan ta fel på min pappas och mammas födelsedagar. De fyller ju år dagarna efter varandra.
 
 

Kommentarer

  • MATILDA ROSQVIST säger:

    grattis till mor din! :)

    Svar: Tack så snällt av dig. Kramis
    Biggeros

    2015-07-18 | 11:00:26
    Bloggadress: http://matildays.se
  • Marie säger:

    Tack älskade lilla dotter för gratulationen, älskar dig mycket. Kram o puss Mamma. Snart ses vi härligt.

    Svar: Så lite så. Snart ses vi. Kram
    Biggeros

    2015-07-20 | 20:05:52

Kommentera inlägget här: