biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Var tog den ljuva ungdomen vägen????

Kategori: Min Blogg

Ibland undrar jag var den ljuva undomstiden blev av???
Då man inte behövde ta ansvar för någon annan än sig själv. Bara det kunde vara jobbigt ibland. När pengarna skulle räcka en hel månad och tiden bara stod still.......
Man blev kär många gånger/månad och svävade på moln.....
Men jag skulle inte vilja byta för allt i världen med någon som vad jag har. En snäll och lite impulsiv man som fortfarande tror han är 22 år gammal och mina söta döttrar som idag är bland mina bästa väninnor Min mamma och pappa som jag håller väldigt mycket av och är tacksam för att de är så fräscha och friska för sin ålder. Även en väninna som har haft tålamodet och alltid funnits där i alla dessa år fast jag har bott utomlands i många herrans år. Vi har inte ställt några som helst krav på varandra varför ibland det har gått lång tid emellan vi inte alls hört av oss. Vi har bara fortsatt där vi avslutade. Inga konstigheter alls. Det är väl så det ska vara?????
 
 
 
 
 
Thats What I feel for you.
 
 
 
 Happy birthday my best friend Anneli

Kommentarer

  • Robex Lundgren säger:

    cool bild

    Svar: Tack så mycket, vännen÷)
    Biggeros

    2015-02-03 | 10:20:09
    Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: