biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Sevilla 10 dias

Kategori: Spaniens Sevilla

Då är jag redo för Sevilla i 10 dagar
 
Jag bor på Meliã lebreros hotell ****  i Sevilla.
Entréen är ganska så ljus och fräsch, men rummen är väl inte så mycket att skryta med. Stor och rymlig säng som kanske är lite för hård för min smak. Ni kanske tycker att jag är kräsen? Nu har jag lite att jämföra mellan alla mina vistelser på olika hotell.
 
Sängen är prioritering ETT
Städning av rummen och Wifi  TVÅ
Frukost och bemötande av personal TRE
 
 
Otroligt god frukost buffé ☆☆☆☆
Det fanns det mesta att välja på.
 
  
Vi bor högt och måste ta hissen.......
 
 
Bakom trappan hörs porlande ljudet från ett litet vattenfall.....
 
 
En liten inhägnad trädgård...
 
 
Där man kan sitta och ta en kopp kaffe.....
 
 
La Mafia restaurang som man blickar inne från foajén. Om man så väl blir sugen på pasta eller pizza.....
 
Här är bara början på min vistelse i Sevilla.....

Kommentarer

  • Marie säger:

    Men ohhh så underbart =D, ha det underbart nu era tio dagar där

    Svar: Tack, gumman!! Det ska jag ha÷)
    Biggeros

    2015-02-24 | 22:51:31
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se
  • Marie säger:

    Vilket fint hotell Ni bor på, lyxigt värre. Härligt att få uppleva. Kram Marie (Mamma).

    Svar: Rummen är inte de nyaste÷( I receptionen ser det fräscht ut. Hotellet behöver rustas upp. Kram
    Biggeros

    2015-02-25 | 09:24:32
  • Viktoria säger:

    Om ett hotell har en riktigt bra frukostbuffé, behöver inte resten vara tiptop. Inte i min bok iallafall ;) Älskar frukost!

    Svar: Frukosten är superb, men rummen är från 70-talet och luktar lite unket från avloppen tyvärr÷(
    Biggeros

    2015-02-27 | 10:53:02
    Bloggadress: http://accordingtoviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här: