biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

lyx

Kategori: Min Blogg

Lyx är att få tillbringa.en Fredag med någon man håller väldigt mycket av. Lyx är att äta en gourmetmiddag i sitt hus som tar sig för varje dag. Lyx är att få lite sol varje dag och njuta i dess värme. Man gör vad man gör det till med lite Lyxi vardagen. Lyx är att få vara frisk.
 
Får jag lov att bjuda på min goda fredagsmeny.
 
Gratinerad grönsak/svampkompott med emmenthalost på toppen.
 
Baconinlindade grönsparris
 
 
Fläskfilé rullader med röd pesto och purjolök.
Sist men inte minst rostade paprikor med mjukost och beasås. Därtill ett gott Faustino
Igår bakade jag riktigt läckra saker. Bounty, mandelfudge, kärlekmums och snickers.
Och tog ett smakprov av dessa snickers. De var helt underbara. Lchfstil÷)
Så jag avslutar detta inlägget med att säga lyx är att få hålĺa Lchf metoden och kunna äta så mycket goda saker .Trevlig Lördag÷)÷)

Kommentarer

  • Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma säger:

    Det stämmer nog som du säger, hoppas verkligen det vänder snart.. Kram

    Svar: Trevlig helg😊 kram
    Biggeros

    2015-02-07 | 14:57:38
    Bloggadress: http://carrosungar.blogg.se
  • LIL' BABUSTYLE - The truth is mine säger:

    Det stämmer. Lyx kan vara något väldigt litet som förgyller ens dag!

    Svar: Så rätt som det är sagt,vännen😀
    Biggeros

    2015-02-07 | 16:35:09
    Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
  • Maria säger:

    underbar kväll :)

    Svar: Maten uppskattades,kram😆😁 😃÷}
    Biggeros

    2015-02-07 | 17:12:24
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Tobbe Andersson säger:

    Hej,

    Du länkade din blogg i mitt inlägg "Har du en blogg?". Jag har nu länkat samtliga bloggar som lämnade en kommentar inklusive din.
    Kika in mitt senaste inlägg för att ha chansen och vara med och tävla om fina priser! :)

    Ha en fin Lördag!
    Kram! / Tobbe.

    Svar: Trevligt!! Jag ska kika in på din blogg,Tobias÷) Ha en fortsatt trevlig Lördag.
    Biggeros

    2015-02-07 | 17:38:21
    Bloggadress: http://tobbees.com
  • Sara säger:

    Vilket underbart inlägg ! Hoppas du har en mysig kväll :)

    Svar: Tack, vännen!! Jag har en underbar kväll och detsamma till dig÷)
    Biggeros

    2015-02-07 | 19:32:15
    Bloggadress: http://www.baakochmaat.blogg.se
  • Marie säger:

    Vilken lyxig middag, vad du är duktig med att laga fin mat. Kakorna ser jättegoda ut. Kram Marie.

    Svar: Det har blivit roligare att laga mat i med det att mycket måste göras från hrunden. Sedan lägger jag till eller drar ifrån. Det jag bakade var jätte mumsigt÷)
    Biggeros

    2015-02-10 | 21:33:45

Kommentera inlägget här: