biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Snart Jul strålande jul

Kategori: Min Blogg

Idag är det 5 December och det går fort till Jul. Igår köpte jag en jätte fin Juldekoration som kommer att dela sida av vår fina tomte. Ni ska få se vid ett lite senare inlägg. Just nu ska ni få se mina fina inköp av julgranskulor. 4 stycken x 2 stycken kulor.
 
 
 
De är väldigt lyxiga!!!
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Igår postade jag det sista som skulle gå till Sverige. Det gäller vara ute i tid detta år. Jag tog även en god tapas och lite vin på ett jätte bra tapas/restaurang ställe och njöt i sommarvärmen. Jag även tog en lång promenad och fönstershoppade. Igår var det ännu en fin dag.
Jag pratade även med Isabella på Messenger. Det funkar prima att prata på nätet. Hon berättade att alla skulle på julmiddag förutom hon. Jag sade att hon fick ordna en liten julmiddag för just bara henne själv. 
 
Igår gjorde jag min dagliga träningsuppmaning från träningskalendern. Igår var det plankan 40 sekunder x 5 och  50 axelarmhävningar. Känner mig rätt så nöjd.
 
 
 
Trevlig lördag allihopa:):);)

Kommentarer

  • Marie säger:

    Fint julgranspynt. Härligt med värme.trevlig Helg, kram Marie.

    Svar: Ha nu en trevlig semester och njut i värmen:)))
    Biggeros

    2015-12-05 | 17:26:05

Kommentera inlägget här: