biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Pyntad från topp till tå

Kategori: Min Blogg

Då var granen klädd och ängeln sitter där den ska.
 
 
Hon har hängt med ända sedan England. Hon gör sig så fin på toppen.
 
 
Granen är ny från Leroy Merlin och det blev en grönvit gran I år.
 
 
 
Jag är så nöjd med dekorationen. Det mesta går i vitt och silver I år.
 
 
Nu är det bara alla klappar som ska placeras under granen.
 
I med det att jag inte har några fönsterbleck så får julstakarna stå på golvet.
 
Eller denna fina stjärna från Ikea som går på batteri. Perfekt!!!

Kommentarer

  • Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY säger:

    Mysigt det blev :)

    Svar: Tack så mycket!!!! Kram
    Biggeros

    2015-12-11 | 20:37:10
    Bloggadress: http://emblasofia.blogg.se/
  • angelicasvarld.blogg.se säger:

    så fint du gjort!

    psst - DU missar väl inte att tävla i julkalendern inne på min blogg, vinster för tiotusentals kronor !!!

    Svar: Tack snälla du!! Ska ta mig en koll!!
    Biggeros

    2015-12-11 | 20:38:19
    Bloggadress: http://angelicasvarld.blogg.se/
  • Marie säger:

    Så jättefint du har gjort. Vilken fin gran du pyntat. Vi satt i bubbelpoolen länge efter en hel dag i solen. Kram Mamma. Rekommenderar Teneriffa en underbar ö.
    .

    Svar: Teneriffa är en jätte fin ö. Jag är nöjd med pyntet:)
    Biggeros

    2015-12-12 | 18:33:33
  • Jessica Högberg säger:

    Så fint du har. Pysselfia=) Ängeln är magisk!

    Svar: Visst är ängeln fin!!! Den har hängt med länge...
    Biggeros

    2015-12-12 | 20:26:20
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: