biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Para casa

Kategori: Min Blogg

Idag var det hemgång. Hem ljuva hem. Hasta pronto Sevilla
 
 
Ballongutdelning
 
 
Tänk att spanska barn tycker det är värt att stå i kö i timmar bara för att få en ballong.....
 
 
Jag hade inte stått i den kön.....
 
 
Fick en liten "treat" från hotellpersonalen. Kakorna har jag inte ätit, men tar med dem till Jerez. Jag som LCHF:are har gränser. Visst kan man rucka på dem ibland men inte denna gång..
 
Ha det bra mina vänner denna dag som inte är  en vanlig Tisdag den 8/12.
Grattis Zoe Adams och Christoffer Blomsäter 🎁🎉🎁

Kommentarer

  • Marie säger:

    Skönt att vara hemma. Vi sitter i solen på Teneriffa och latar oss vilket också är skönt. Puss och kram Mamma och Håkan

    Svar: Härligt!! Bara njut. Kram
    Biggeros

    2015-12-08 | 11:40:53
  • Jessica Högberg säger:

    Men dom var fina kakorna=)

    Svar: Fina färger på kakorna men jag ska bara titta på dem. Kram på dig÷)
    Biggeros

    2015-12-08 | 17:11:12
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: