biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

God fortsättning 2015

Kategori: Min Blogg

Julen har varit intensiv med mina fina. God fortsättning på resterande året....
 
 
Jag har haft 3 dagars ej LCHF mat. Som jag har frossat!!! Jag har fått fina presenter. En fin affisch med fina bilder på familjen och den nyaste Samsung. Är jätte nöjd:)))
På Juldagen tog vi ett vinterdopp i Valdegrana och åt pepparkakor drack glögg.
Männen tar skydd under baluba hyddan.
Julens roliga  miner :)))
 
Mina fina sessor!!!!
 
Feliz Navidad
Ha en fortsatt God Jul!!!!
 
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Underbara bilder och ja, jag hade rätt, ni har det fantastiskt=))

    Svar: Vi har det helt fantastiskt, Jessica. Idag har vi storm, men vi överlever ÷)
    Biggeros

    2015-12-27 | 15:24:53
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Gud vad fina Ni är allihopa. God fortsättning på julen puss o kram Mamma och Håkan.

    Svar: Tack detsamma, darling÷)
    Biggeros

    2015-12-27 | 15:40:33
  • Clara säger:

    God fortsättning!

    Svar: Detsamma vännen!!
    Biggeros

    2015-12-27 | 23:56:41
    Bloggadress: http://clararingqvist.se

Kommentera inlägget här: