biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

medlem

Kategori: Spanska ElPuerto de Santa Maria

Nu har vi blivit medlem i lokalt vinföretag i El puerto santa maria.
Lite coolt!!
 Vi smakade av lite olika sorter.
De gör både vitt och rött vin.
Vi var där i 2 timmar.
Hur trevligt var inte det......
Vi fick med oss hem 6 flaskor röda och 1 vitt.
 
Idag firar jag min 25 års dag.....
Jag slutade att fylla år då😆😆���😆
Så varje år firar jag min dag utan att bli ett år äldre
Skönt!!!!!
 
Idag har jag verkligen syndat!!
Såååå gott!!!
 
 

Kommentarer

  • Sanna | Beauty & Design säger:

    Åh vad spännande :)

    Svar: Det är mer intressant att sponsra ett lokalt vinbolag(bodega)!! Kram
    Biggeros

    2015-08-23 | 18:44:49
    Bloggadress: http://sannasrum.se
  • Marie säger:

    Det gjorde du rätt i att äta tårta. Grattis min lilla tös på födelsedagen med många pussar och kramar. Det vart 3 st. armband, bra va. Vad fint med vinet. Kram från oss båda Mamma.

    Svar: Tack snälla du. Puss och kram!! Tårtan var väldigt god:) kramiz
    Biggeros

    2015-08-23 | 20:01:04

Kommentera inlägget här: