biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Tarifa♡

Kategori: Mitt i Naturen/stränder

 
Nu är längtan efter Spanien enorm speciellt när det regnar så. Nu är det verkligen höst och det märks på utetemperaturen och mörkret på kvällen.
Här kan man se Tanger i Nordafrika.
I våras var vi på en båtutflykt och fick se många delfiner och valar. Vilken känsla när man fångar de på bild, för det är inte så lätt att fånga ögonblicket på kamera.
Denna resa är fröjd för ögat, men det kan vara lite omskakande med de  höga vågorna. Då många olyckligtvis blir sjösjuka. 
Inte vi , lucky us.......
förstå varför jag längtar tillbaka till Spanien.
Jag saknar klimatet såsom sol och värme. Jag saknar människorna som ser allt så positivt och tar allt med en nypa salt.
Manaña, manaña......
Just nu ser jag bara fördelarna....
Nackdelar finns det också, men kommer inte just på några nu.
Så ha en trevlig Lördag alla fina......

Kommentarer

  • Amanda Niclasson säger:

    Underbar blogg du har! Kram

    Svar: Tack snälla Amanda gulligt av dig,kramis
    Biggeros

    2014-09-13 | 21:16:56
    Bloggadress: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: