biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Perfekt DAG

Kategori: Sturkö

Att lämna Sturkö och vårt hus när det bara öser ner. Det kan inte bli bättre. Nu vill jag bara åka till sol och värme. Även vårt nya hus.
 
 
 
Jag kommer att sakna vårt kök. Här har många middagar tillagats.
 
 
Jag kommer även sakna vårt stora vardagsrum.
Nu är det bara att blicka framåt och se den ljusa framtiden framför sig. Lämna det gamla bakom sig. Jag som håller mig fast i det gamla och har svårt att släppa taget. Nu är det dax att släppa taget. Tänk att ha bott 17 år i samma hus, då är det dax att förnya sig.
Viva España

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ser fram emot att besöka er nya fina hus i Spanien!

    Svar: Tack=)=)=) Ha det bra,kram
    Biggeros

    2014-09-24 | 08:34:16
  • Liborius säger:

    tänk positiva tankar:)

    Svar: Exactamente =)=)
    Biggeros

    2014-09-24 | 21:54:32
    Bloggadress: http://liborius.se
  • Liborius säger:

    hoppas du har en grym fredag:D

    Svar: Ha en trevlig Fredag på dig med, kram=)
    Biggeros

    2014-09-26 | 15:19:39
    Bloggadress: http://liborius.se
  • Amanda-fotoblogg säger:

    Åh va fin blogg du har!
    Man blir verkligen glad när man går in på din blogg eftersom du skriver om sådant som man verkligen vill läsa. Det gör att man vill komma tillbaka till din blogg :) Kram

    Svar: Tack Amanda vad snäll du är. Det värmde♡♡♡Ha en superduper Dag=)=)=)
    Biggeros

    2014-09-26 | 23:02:50
    Bloggadress: http://amandapaulinaa.blogg.se
  • Marie säger:

    Jag förstår att det känns, det känns i mitt hjärta också mycket, det är är så stort. Kram Mamma.

    Svar: Ja 17 år i samma hus är lång tid. Mentalt är jag redo att skilja mig från hus och den enormt stora trädgården. Du har tur att du kan resa till värmen när du träffar din dotter =)
    Biggeros

    2014-09-28 | 20:20:55
  • Jessica Högberg säger:

    Kommer ju bli så toppen!!=)

    Svar: Tack, vännen!! Det tror jag med när allt blir i ordning här i huset i Spanien=)
    Biggeros

    2014-09-30 | 11:19:48
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: