biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

My taste of city "Jerez"

Kategori: Min Blogg

Älskar att gå och promonixa på en av gatorna i Jerez. Upptäcker hela tiden nya saker och t.o.m jag kan gå vilse i (pannkakan) en liten stad som Jerez.
 Nu har ju inte jag något bra lokalsinne.....
Observera vad som står på klockstapeln dv.s inga siffror utan bokstäver som bildar ett namn. Rätt så kul.
Plaza Arenal
 Mor & Dotter
Detta stora torg brukar vara en normalt en träffpunkt i Jerez. Även på Nyårsnatten där Jerezinvånarna skålar in det nya året.
Även samling för duvorna.
Ha en jätte mysig Kristihimmelsfärdsdag
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Tack! min älskade lilla tös för min vistelse hos dig i ljuvliga Jerez och för vår utflykt till vackra Cadiz, underbart att få vara med dig. Jag älskar dig stort mycket. Nu är man tillbaka till verkligheten igen, med kyligt klimat, nordliga vindar, det var annat i Jerez med ljuvlig värme och sol, men allt kan inte vara för evigt. Puss och många kramar från mamma, fina bilder.

    Svar: Tack för dina fina ord =) Visst är det tråkigt att återgå till vardagen, men det brukar leda till något bra. Då har man alltid något att se fram emot och längta, just när allt är som mest kämpigt, kram
    Biggeros

    2014-05-29 | 19:58:02

Kommentera inlägget här: