biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Sprinter

Kategori: Min Blogg

En promenad på 1 1/2 timme innebar att jag behövde  ett par bättre skor. Även ett linne,shorts och en ryggsäck med vattenbehållare köptes. Här ska tränas i dessa tider.
 Skorna är både sköna och snygga
 
Har även kommit igång med LCHF metoden. Funkar bra än så länge. Måste vara väldigt noggrann i början vad man stoppar i sig. Vilka goda recept det finns ute i ethern. Jag kör även detox smoothies paralellt varje dag i 2 månader. Bara gröna grönsaker med någon frukt/ bär som smaktillsats. Det gröna ger inga smaker alls, men är otroligt nyttigt.  Någon sa att det rensar ut slaggprodukter ut ur kroppen, stärker kroppen,ger fin hy, ett bättre välbefinnande och att man tappar kilon. Precis vad jag är ute efter.
Trevlig fredag alla där ute i den stora,vida, världen =)=)=)

Kommentarer

  • camilla larsen säger:

    super duktig man mår så mkt bättre ...

    2014-03-21 | 09:56:58
  • Prietha säger:

    funderar själv på att köra någon detox för att rensa kroppen på slagg osv

    Svar: Det är aldrig fel att rensa ut slagg ur kroppen ibland. Ha en riktigt mysig fredag, kram
    Biggeros

    2014-03-21 | 17:28:11
    Bloggadress: http://prietha.blogg.se/
  • Marie säger:

    Hej fina tränaren! Snygga skor och träningskläder. Jag ska också gå köpa ett par sköna träningsskor på en affär som heter träningslabbet. Där filmar dom fötterna och tittar efter vad man behöver för skor, vid Petri kyrka Caroli Malmö. Här är det regnväder hela dagen, och kallt. Trevlig fredag och Helg, kram Marie.

    Svar: Träningslabbet har funnits sen jag var tonåring. De har bra träningsskor. Ha en riktig mysig fredag, kram
    Biggeros

    2014-03-21 | 17:38:06
  • Idas beauty ~ mamma till filippa ♡ säger:

    Sv. Åh tack :D

    Svar: Trevlig fredag,kram
    Biggeros

    2014-03-21 | 21:57:59
    Bloggadress: http://flavoured.blogg.se/
  • carolinakatjasusanna.blogg.se säger:

    fina träningsskor!

    Svar: De är väldigt bekväma med. Invigde de igår. Trevlig lördag, kram
    Biggeros

    2014-03-22 | 10:00:20
    Bloggadress: http://carolinakatjasusanna.blogg.se/
  • linellas säger:

    snygg färg på skorna!!

    Svar: Visst är det!! Riktigt coola skor. Trevlig helg!!
    Biggeros

    2014-03-22 | 16:08:11
    Bloggadress: http://linellas.se
  • Marie S säger:

    Jag körde detox en vecka för två år sedan.
    Min kropp reagerade starkt och jag fick utslag över hela kroppen som kliade nåt enormt..efter otaliga besök hos hud i Norrköping medicin sömntabletter och kortisonsalvor lovade jag mig att aldrig prova detox igen!
    Hoppas det går bra för dig! Var försiktig bara.
    Kram

    Svar: Usch det låter ju verkligen obehagligt. Vi dricker ett glas på morgon och kväll. Sedan är detta en kombination till LCHF.Har inte reagerar på detoxdrinkarna ännu. Så det är bara att tuta och köra. Tack så mycket för din erfarenhet =)) Jag ska observera.
    Biggeros

    2014-03-24 | 14:52:42

Kommentera inlägget här: