biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

MY little BAG

Kategori: Min Blogg

Ännu en liten väska till min designade kollektion.  
Jag blev nöjd med den lilla beiga väskan "Miss RoseMary" med långt virkat band. Det är även möjligt att byta till ett axelband av kedja. Vilket jag också tycker är fint.
"Mrs RosaLee" Min första väska som jag gjorde med rosigt innerfoder. Har fäst på med lite detaljer som en fin Agat brosch och en rosbrosch som är avtagbara.
 Tänk vad detaljer säger mycket om personen som sätter sin toch på saker och sin omgivning. Det är aldrig roligt att vara random. Utan man ska sticka ut och inte vara som alla andra. Vad jag har med mig i bagaget som litet barn är att det är möjligt att blanda alla färger/mönster  ju starkare och mest tokiga desto bättre. Idag älskar jag fortfarande starka färger. 
Rosen ska vara den detaljen som kommer att förgylla mina hantverk hädanefter. 
 Sist men inte minst avslutar jag med en liten detalj med min månadssten "SARDONYX" brosch.
Trevlig torsdag mina fina vänner från ett soligt ☉ Spanien.
 

Kommentarer

  • Johana Duggin säger:

    Intresserad av träning? :)
    Kolla in lite snabbt hos mig då!

    kram

    Svar: Tack, för tipset =^))
    Biggeros

    2014-03-06 | 16:02:36
    Bloggadress: http://duggin.blogg.se/
  • annsoh säger:

    Hej! hur är det? vad händer idag :)? kram!

    Svar: Här är det väldigt bra, tack!! Hoppas att du har det bra! Här är det vår och solen skiner, kram
    Biggeros

    2014-03-06 | 16:07:31
    Bloggadress: http://annsoh.blogg.se
  • Emma Berglund säger:

    Svar; Tack så mycket :)

    Svar: Ha en fortsatt mysig torsdag, kram =^))
    Biggeros

    2014-03-06 | 19:54:00
    Bloggadress: http://emmaberglunds.se
  • Marie säger:

    Gud i himmelen vad fina gulliga väskor. Jag beundrar dig så duktig du är. Jättesnygga, fint nu till vår och sommar, vad det inte svårt? Kram min lilla rosflicka. Fint med alla detaljer, din grej får bli allt med rosor, och det är mycket omtyckt och populärt.

    Svar: Tack så mycket för din fina komplimang. Det värmer. Det får bli min nya gimmick "rosor", många kramar till dig med =^))
    Biggeros

    2014-03-06 | 20:10:47
  • nancygrace.blogg.se säger:

    Åh vad fin och fräsh blogg du har! Kolla gärna in vår blogg :)

    Svar: Tack, snälla! Ska absolut. Kolla din blogg.
    Biggeros

    2014-03-07 | 20:42:00
    Bloggadress: http://nancygrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: